Δευτέρα 14 Ιουλίου 2008

Bίζα για Η.Π.Α.

Έχω επισκεφτεί τις Ηνωμένες Πολιτείες πολλές φορές. Είναι μια υπέροχη και απέραντη χώρα και η εκεί παραμονή μου με συγγενείς και φίλους υπήρξε πάντοτε πολύ ευχάριστη. Είναι τώρα τόσα χρόνια που, ενώ η βίζα έχει καταργηθεί για όλες τις άλλες χώρες της Ευρώπης των δέκα πέντε, και για μερικές από τις νέες, για την Ελλάδα εξακολουθεί να ισχύει. Ώς Έλληνας αισθάνομαι ντροπή γι΄ αυτό και δεν ξέρω τι απάντηση να δώσω σε φίλους Αμερικανούς που εκφράζουν την απορία! Δεν ξέρω ποιά πλευρά ευθύνεται για την αδικαιολόγητη αυτή καθυστέρηση, πάντως με μεγάλη ανακούφιση πληροφορούμαι για την πρόσφατη κινητικότητα προς την κατεύθυνση της κατάργησης της βίζας. Εύχομαι αίσια και γρήγορη έκβαση. Καιρός πια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: