Παρασκευή 29 Μαΐου 2009
Επισκέπτομαι τα Γιάννενα μάλλον συχνά. Έζησα εκεί κάποια παιδικά μου χρόνια και η πόλη είναι κομμάτι της ζωής μου. Όλα τα άλλα ευνόητα. Η διαδρομή από το Αντίρριο και πάνω, όμορφη, ενδιαφέρουσα, με πολλές εναλλαγές του τοπίου, γίνεται, δυστυχώς, πολύ κουραστική, αλλά, και το χειρότερο, επικίνδυνη, εξαιτίας της εν γένει κατάστασης του δρόμου. Η Ιονία Οδός είναι έργο μεγάλο, υπέροχο, και απόλυτα απαραίτητο και επείγον. Περιμένουμε με αγωνία την ολοκλήρωσή της! Σήμερα εκφράζουμε την ικανοποίησή μας για το τμήμα της παράκαμψης του Αγρινίου. Το κομμάτι αυτό ήταν μαρτύριο. Το Αγρίνιο, μετά τις προσβάσεις που σίγουρα θα γίνουν, -γιατί πρέπει να γίνουν- όχι μόνο απομονωμένο δεν θα βρεθεί, αλλά θα παρουσιάσει κατακόρυφη αναβάθμιση. Αυτό συνέβη με όλες τις άλλες πόλεις στις οποίες έγιναν ανάλογα έργα. Κάπου, φυσικά, υπάρχουν και κάποιοι χαμένοι. Όμως και γι΄αυτούς το κράτος θα πρέπει να λαμβάνει μέριμνα, και πιστεύω πως γίνεται κι αυτό! Ως Έλληνας είμαι υπερήφανος για τα μεγάλα μας έργα, όπως είναι οι αυτοκινητόδρομοι, τα αεροδρόμια. οι τεχνητές λίμνες, οι γέφυρες κ.λπ. Προχωρείτε κ. ΥΠΕΧΩΔΕ, παρά τις όποιες δυσκολίες και γκρίνιες τώρα, η ιστορία θα σας δικαιώσει και ο λαός θα σας ευγνωμονεί!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)