Τρίτη 13 Αυγούστου 2013
Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013
Γελοία, αλλά και πολύ σοβαρα!
Ερχόμενοι σ΄επαφή με ξένους διαπιστώνουμε τρομερή άγνοια αναφορικά με πολλά παλιά, αλλά και σημερινά, εθνικά μας θέματα. Για το Μεκεδονικό π.χ. οι Σοπιανοί οργίαζαν στις πέντε Ηπείρους για δεκαετίες, ενώ εμείς κυριολεκτικά παρακολουθούσαμε παθητικά το έργο, μέχρις ότου η ΠΓΔΜ αναγνωρίστηκε ως Δημοκρατία της Μακεδονίας από όλα σχεδόν τα κράτη της υφηλίου, πλην μερικών, Ευρωπαϊκών κυρίως, εξαιρέσεων. Δεν ξέρω σε τι ταπεινωτικούς τελικά όρους θα υποχρεωθούμε να συμφωνήσουμε εδώ που αφήσαμε να φτάσουν τα πράγματα. Εύχομαι οι υπεύθυνοι άρχοντές μας να φανούν αντάξιοι των πολιτικών προγόνων μας στον πατριωτισμό και των φιλοσόφων μας στη σοφία. Επί του εν λόγω θέματος έχω ξαναγράψει και δημοσιεύσει, εν είδει επιστολών, και σε έγκριτη ημερήσια Αθηναϊκή εφημερίδα. Τώρα όμως, θα ήθελα να αναφερθώ σε κάποιο άλλο θέμα, που εμπίπτει στα πλαίσια της άγνοιας της ιστορίας εκ μέρους πολλών ξένων, αλλά και όχι λίγων δικών μας, και συγκεκριμένα: Σε αγγλόφωνη αφήγηση των περιοδειών του απ. Παύλου ακούστηκε ότι ο Απόστολος, με τη συνοδία του, ξεκίνησε από την Αντιόχεια της Συρίας, μετέβη στην Κύπρο και από κει, περνώντας από την Τουρκία(!) ήρθε στους Φιλίππους. Και αν δεν είχα υπόψη μου κι άλλα τέτοια, που και φαιδρά θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν, αν και δεν είναι, δεδομένου ότι διαπλάθουν την παγκόσμια κοινή γνώμη, δίνοντάς της εσφαλμένες σε βάρους της Ελλάδας πληροφορίες και εντυπώσεις, δεν θα σχολίαζα καν το θέμα, αλλά, όπως προανέφερα, είναι πολλά τα παρόμοια! Κάποιος Αμερικανός, για παράδειγμα, ζώντας στην Τουρκία και δραστηριοποιούμενος σε κάποιου είδους χριστιανικό έργο, και μιλώντας σε ακροατήριο αρκετά μεγάλο, είπε επί λέξει: "Πριν από δυο χιλιάδες περίπου χρόνια οι Τούρκοι έδωσαν το Ευαγγέλιο σε μας και τώρα είναι η δική μας σειρά, αλλά και υποχρέωση, να το δώσουμε σ΄αυτούς." Ο διερμηνέας το απέδωσε πιστά. Από το ακροατήριο υπήρξε εμφανής η δυσφορία και η ενόχληση, αλλά, λόγω περιβάλλοντος-θρησκευτικού- και πολιτισμού, καμιά άλλη αντίδραση. Και το πράγμα έμεινε εκεί. Για κλάματα ή για γέλια ή και για τα δυό; Μάλλον το τελευταίο! Έλληνες, μη αφήνετε ευκαιρία που να περνάει χωρίς τέτοια απαράδεκτα ατοπήματα να τα επισημαίνετε και να διορθώνετε! Ούτε από την Τουρκία πέρασε ο απ. Παύλος, ούτε οι Τούρκοι μας έδωσαν το Ευαγγέλιο. Τότε ήταν όλα Ελληνικά!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)