Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

Επισκέπτομαι τα Γιάννενα μάλλον συχνά. Έζησα εκεί κάποια παιδικά μου χρόνια και η πόλη είναι κομμάτι της ζωής μου. Όλα τα άλλα ευνόητα. Η διαδρομή από το Αντίρριο και πάνω, όμορφη, ενδιαφέρουσα, με πολλές εναλλαγές του τοπίου, γίνεται, δυστυχώς, πολύ κουραστική, αλλά, και το χειρότερο, επικίνδυνη, εξαιτίας της εν γένει κατάστασης του δρόμου. Η Ιονία Οδός είναι έργο μεγάλο, υπέροχο, και απόλυτα απαραίτητο και επείγον. Περιμένουμε με αγωνία την ολοκλήρωσή της! Σήμερα εκφράζουμε την ικανοποίησή μας για το τμήμα της παράκαμψης του Αγρινίου. Το κομμάτι αυτό ήταν μαρτύριο. Το Αγρίνιο, μετά τις προσβάσεις που σίγουρα θα γίνουν, -γιατί πρέπει να γίνουν- όχι μόνο απομονωμένο δεν θα βρεθεί, αλλά θα παρουσιάσει κατακόρυφη αναβάθμιση. Αυτό συνέβη με όλες τις άλλες πόλεις στις οποίες έγιναν ανάλογα έργα. Κάπου, φυσικά, υπάρχουν και κάποιοι χαμένοι. Όμως και γι΄αυτούς το κράτος θα πρέπει να λαμβάνει μέριμνα, και πιστεύω πως γίνεται κι αυτό! Ως Έλληνας είμαι υπερήφανος για τα μεγάλα μας έργα, όπως είναι οι αυτοκινητόδρομοι, τα αεροδρόμια. οι τεχνητές λίμνες, οι γέφυρες κ.λπ. Προχωρείτε κ. ΥΠΕΧΩΔΕ, παρά τις όποιες δυσκολίες και γκρίνιες τώρα, η ιστορία θα σας δικαιώσει και ο λαός θα σας ευγνωμονεί!

Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009

Αναφορικά με το κυκλοφοριακό, όχι μόνο στην Αθήνα ή άλλες μεγάλες πόλεις μας, αλλά και στους εθνικούς και επαρχιακούς δρόμους, λέγονται πολλά και διάφορα. Αυτοί που επισημαίνουν παραλείψεις ή και σφάλματα του παρελθόντος είναι πολλοί, και μπορεί να έχουν δίκιο, αλλά το πρόβλημα είναι τώρα τι πρέπει να γίνει. Άναρχη δόμηση στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα κ.λπ., εν τάξει το ξέρουμε, συμφωνούμε. Είναι δυνατόν να γκρεμιστούν τόσα κτίσματα τώρα; Να ισοπεδώσουμε τις πόλεις και να τις χτίσουμε από την αρχή; Και ποιός εγγυάται πως δεν θα γίνουν πάλι τα ίδια; Ας σοβαρευτούμε και ας γίνουμε ρεαλιστές. Η κατάσταση αυτή είναι. Τι μπορούμε να κάνουμε να τη βελτιώσουμε, αυτό είναι το ζητούμενο. Και βέβαια είναι ζήτημα της Κυβέρνησης και της τοπικής αυτοδιοίκησης. Χρειαζόμαστε δρόμους, πολλούς και καλούς δρόμους. Μέσα στις πόλεις υπόγειες, υπέργειες διαβάσεις, ανισόπεδους κόμβους -όπως και να τα πούμε το ίδιο είναι. Δρόμους στις πόλεις, όπως είναι η Αττική Οδός, η οποία τόσο έχει βοηθήσει την κυκλοφορία στην Αττική και όχι μόνο, και για την οποία τόσο υπερήφανοι είμαστε όλοι όσοι τη χρησιμοποιούμε. Κι άλλες τέτοιες οδοί, ιδιωτικές, να γίνουν, και μπορούν να γίνουν. Επίσης μια τόσο μεγάλη πόλη όπως η Αθήνα, με πληθυσμό γύρω στα 4.000.000 δεν μπορεί να εξυπηρετείται από δυο μόνο Εθνικές Οδούς, γι΄αυτό σε κάθε "έξοδο" έχουμε και τα γνωστά προβλήματα. Το ΥΠΕΧΩΔΕ έχει λαμπρά σχέδια. Ας αντιμετωπίσει σωστά τις τυχόν αντιδράσεις και άλλα προβλήματα και ας προχωρήσει, χωρίς καθυστερήσεις, στην υλοποίησή τους. Όλοι ευχόμαστε καλή επιτυχία και περιμένουμε. Προχωρείστε κ. Υπουργέ ΠΕΧΩΔΕ. Η Ελλάδα θα σας ευγνωμονεί, η ιστορία θα σας δικαιώσει!