Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009

Αναφορικά με το κυκλοφοριακό, όχι μόνο στην Αθήνα ή άλλες μεγάλες πόλεις μας, αλλά και στους εθνικούς και επαρχιακούς δρόμους, λέγονται πολλά και διάφορα. Αυτοί που επισημαίνουν παραλείψεις ή και σφάλματα του παρελθόντος είναι πολλοί, και μπορεί να έχουν δίκιο, αλλά το πρόβλημα είναι τώρα τι πρέπει να γίνει. Άναρχη δόμηση στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα κ.λπ., εν τάξει το ξέρουμε, συμφωνούμε. Είναι δυνατόν να γκρεμιστούν τόσα κτίσματα τώρα; Να ισοπεδώσουμε τις πόλεις και να τις χτίσουμε από την αρχή; Και ποιός εγγυάται πως δεν θα γίνουν πάλι τα ίδια; Ας σοβαρευτούμε και ας γίνουμε ρεαλιστές. Η κατάσταση αυτή είναι. Τι μπορούμε να κάνουμε να τη βελτιώσουμε, αυτό είναι το ζητούμενο. Και βέβαια είναι ζήτημα της Κυβέρνησης και της τοπικής αυτοδιοίκησης. Χρειαζόμαστε δρόμους, πολλούς και καλούς δρόμους. Μέσα στις πόλεις υπόγειες, υπέργειες διαβάσεις, ανισόπεδους κόμβους -όπως και να τα πούμε το ίδιο είναι. Δρόμους στις πόλεις, όπως είναι η Αττική Οδός, η οποία τόσο έχει βοηθήσει την κυκλοφορία στην Αττική και όχι μόνο, και για την οποία τόσο υπερήφανοι είμαστε όλοι όσοι τη χρησιμοποιούμε. Κι άλλες τέτοιες οδοί, ιδιωτικές, να γίνουν, και μπορούν να γίνουν. Επίσης μια τόσο μεγάλη πόλη όπως η Αθήνα, με πληθυσμό γύρω στα 4.000.000 δεν μπορεί να εξυπηρετείται από δυο μόνο Εθνικές Οδούς, γι΄αυτό σε κάθε "έξοδο" έχουμε και τα γνωστά προβλήματα. Το ΥΠΕΧΩΔΕ έχει λαμπρά σχέδια. Ας αντιμετωπίσει σωστά τις τυχόν αντιδράσεις και άλλα προβλήματα και ας προχωρήσει, χωρίς καθυστερήσεις, στην υλοποίησή τους. Όλοι ευχόμαστε καλή επιτυχία και περιμένουμε. Προχωρείστε κ. Υπουργέ ΠΕΧΩΔΕ. Η Ελλάδα θα σας ευγνωμονεί, η ιστορία θα σας δικαιώσει!