Οι εκλογές της 6/5/2012 είναι, προφανώς, οι σημαντικότερες και κρισιμότερες από τη μεταπολίτευση μέχρι σήμερα. Κάθε έλληνας θα πρέπει να σκεφτεί μόνο την Ελλάδα. Την Ελλάδα που κάποιοι την έφεραν στο σημερινό χάλι! Την ένδοξη και όμορφη Ελλάδα. Κάνοντας χρήση του ύψιστου αυτού δημοκρατικού δικαιώματος, και ψηφίζοντας χωρίς κομματικές παρωπίδες, αλλά νηφάλια και αντικειμενικά, προσέχοντας καλά τα προγράμματα, και κρίνοντας μόνο ελληνικά, πατριωτικά, εθνικά, ας ρίξουμε την ψήφο εκεί που θα πιάσει σίγουρα τόπο! Η ευθύνη για το αποτέλεσμα είναι όλων μαζί, αλλά και του καθενός ξεχωριστά! Ας την αναλογιστούμε εγκαίρως! mboussios.
Παρασκευή 20 Απριλίου 2012
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου