Σάββατο 19 Απριλίου 2008

Το Σκοπιανό

Όπως φαίνεται, εδώ που έφτασαν τα πράγματα, η λιγότερο επώδυνη λύση του Σκοπιανού, ιδιαίτερα αναφορικά με το όνομα κοινής αποδοχής για όλες ανεξαιρέτως τις χρήσεις, θα είναι αυτή της σύνθετης ονομασίας με γεωγραφικό προσδιορισμό. Εδώ όμως υπάρχουν παγίδες τις οποίες θα πρέπει πολύ να προσέξει η ελληνική πλευρά. Έχω εμπιστοσύνη στους άξιους πολιτικούς και διπλωμάτες μας που χειρίζονται την υπόθεση. Αν τελικά συμφωνηθεί η ονομασία "Νέα Μακεδονία" θά πρέπει να επιδιωχτεί η ενοποίηση των δυο λέξεων, αν αυτό είναι εφικτό. Κατά κανένα τρόπο όμως δεν πρέπει να δεχτούμε η ονομασία να είναι στα αγγλικά, πουθενά, δηλαδή "Νew Macedonia". Aυτό θα σταθεί μεγάλη παγίδα. Ο όρος θα πρέπει να είναι στην επίσημη γλώσσα της γειτονικής χώρας, κι αν αυτός είναι "Nova Macedonia" ή καλύτερα "Novamacedonia" o σκοπός θα έχει επιτευχθεί. Τα άλλα θέματα που σχετίζονται με το όνομα η κυβέρνηση τα έχει βάλει στη σωστή τροχιά και όλοι οι έλληνες ευχόμαστε καλή έκβαση για το καλό και των δυο λαών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: